Tuesday, October 23, 2012

Kisah Ibu Tunggal Merempit dan Merempat


Kisah Ibu Tunggal Merempit dan Merempat

"Rasa nak tergelak ada..nak muntah pun ada juga..yang paling tidak boleh tahan rasa meluat sesangat, apabila dengar LELAKI tu cakap kesian konon tengok saya ni membesarkan anak-anak sendiri..kesian konon sebab apa pun kena buat sendiri..kesian konon bla..bla..bla..Dan hati berkata..AIKK..baru ni kau nak kesian tengok saya ke..kenapa tiada rasa kesian masa tengok saya susah dulu,bawa moto honda C70 ke hulu ke hilir dengan 3 orang anak. Kenapa tidak kesian semasa saya merempat tiada duit nak beli susu anak dan makan dulu,kenapa tidak kesian masa saya dengan anak-anak merempat menumpang di rumah Indon dulu .Mana dia RASA BELAS KASIHAN awak tuu.Baru sekarang ni nak timbul rasa KESIAN tu ke..TERIMA KASIH JE LAAAA..atas rasa kesian awak tu.Waktu susah dulu, mulut jahat awak tu kata saya ni PEREMPUAN BODO kan..tidak pandai jaga laki sebab tu dia cari lain. Jadi sekarang ni yang awak muka tidak malu tu kenapa pula offer' diri nak jadi LAKI saya..Kan ke saya ni TIDAK pandai jaga LAKI.." - Arina Balqis


1 comments:

PEMBANTU TASKA DIPERLUKAN SEGERA :

Lokasi : Jinjang Utara, berdekatan dengan Kepong dan Selayang, Kuala Lumpur

Umur : 18 tahun ke atas – 45 tahun

Kelayakan :
- Lepasan SPM
- Sygkan budak2
- Jujur & Amanah

Kemudahan :
Gaji : RM 600.00 (akan naik berdasarkan prestasi)
Tempat tinggal dan makan disediakan
Sebarang kursus juga akan ditanggung sepenuhnya oleh pengusaha taska

Kekosongan : 2 orang

*Sekiranya ada IBU TUNGGAL atau ANAK – ANAK yang berminat, sila hubungi 012-662 0515

Sambung Baca: http://www.eserikasih.com/senarai-persatuan-ibu-tunggal#ixzz2ExmcQ2jU

Post a Comment