Monday, July 16, 2012

KES HADANAH DI MAHKAMAH SYARIAH


INI ADALAH CETUSAN RASA SEORANG WANITA YANG BARU BERNIKAH BARU DAN SEDANG MENGHADAPI TUNTUTAN HADANAH TERHADAP ANAK-ANAKNYA PADA WAKTU TERDEKAT INI. SAYA MEMOHON RAKAN-RAKAN SUDI MENDOAKAN WANITA INI. SEMOGA DOA KALIAN MEMBERI CAHAYA BARU KEPADANNYA. AMIN

"Saya akan menghadiri majlis sulh untuk kes hadhanah beberapa hari lagi. Sejak 2010 saya jaga anak-anak, baru sekarang nak make things black n white after my ex ugut nk amik anak-anak setelah saya mendirikan rumahtangga semula. Perasaan saya... tidak boleh digambarkan.. takut! Gementar! Fobia tu masih ada.. untuk berhadapan dengan lelaki itu. Bila teringat.. saya akan menangis. Sangat trauma dengan perbuatan bekas suami. Doakan agar saya kuat di dalam menghadapi lelaki itu.. Suami sekarang tahu keadaan saya dan banyak memberi saya semangat. Alhamdulillah.. Tapi, majlis Sulh itu nanti, saya terpaksa menghadapinya di dalam bilik itu seorang diri... suami dan peguam tidak dibenarkan berada di dalam bilik.. menyebabkan rasa takut tu sangat2 menghantui.. Doakan saya ya.puan."

0 comments:

Post a Comment